fearless wedding photographer ispwp wedding photographer ispwp wedding photographer
dr5000.com, logo

Jesteśmy rodzeństwem, które poza więzami krwi
połączyła ogromna pasja, zawód i wspólne cele.

Szkolimy » Filmy o fotografii
10 listopada 2016
24 sierpnia 2019
Rafał Krasa

Aleksander na rondzie

Krótki film, o krótkiej prezentacji nowego Olympus OM-D E-M1 Mk. II, czyli do Hiszpanii na jeden dzień. Dobrego seansu! :)

Link bezpośredni: https://www.youtube.com/watch?v=LjWf2Y-lkxA

Podobne wpisy:
fotografia ślubna warszawa, zdjęcia ślubne warszawa, „Błysk wyzwolony”Filmy o fotografii26 listopada 201824 sierpnia 2019DR5000.com

„Błysk wyzwolony”

„Błysk wyzwolony” to kontynuacja filmu „Źródła błysku”, a ten odcinek poświęcony jest wyzwalaniu błysku. Każdy błysk musi zostać jakoś wyzwolony, najlepiej w odpowiednim miejscu, z odpowiedniej odległości i zawsze. W różnych warunkach sprawdzają się różne rozwiązania i opowiadamy o nich wszystkich. Również w kliniczny sposób, wciąż bez nawiązania do pracy ze światłem błyskowym. Jak działają, kiedy działają i co potrafią, a czego nie potrafią. My przez pierwsze prawie 3 lata pracy nie byliśmy w stanie dobrać niezawodnego i sprawnego systemu wyzwalania, aż do momentu, gdy wyłożyliśmy na stół plik pieniędzy i kupiliśmy sobie na raz prawie wszystkie modele jakie były (...).

fotografia ślubna warszawa, zdjęcia ślubne warszawa, Pol’and’Rock!Filmy o fotografii5 sierpnia 201824 sierpnia 2019Rafał Krasa

Pol’and’Rock!

Woodstock, Woodstock i po Pol’and’Rocku! Woodstocku już nie ma, ale to wciąż najbardziej żywa, najcudowniejsza i jedna z największych imprez na całym świecie! I choć bardzo, bardzo chcieliśmy tam być, ostatecznie nie było nas na tegorocznym Woodstocku Pol’and’Rocku. To złe wieści.

Są jednak też dobre :) Jest nam smutno, może wręcz przykro, że nie było nas na festiwalu, postanowiliśmy więc festiwal sprowadzić na nasz kanał. Od teraz „Czas relasku” staje się filmem ogólnodostępnym dla każdego i każdy, o dowolnej porze roku będzie mógł wrócić na Woodstock i zobaczy jak od zaplecza powstali „Ludzie Woodstocku” oraz „Ludzie Woodstocku 2”. (...).

fotografia ślubna warszawa, zdjęcia ślubne warszawa, Wielka przeprowadzkaFilmy o fotografii18 lipca 201824 sierpnia 2019DR5000.com

Wielka przeprowadzka

Szanowni, Nasi Drodzy, Kochani!

Ogłaszamy wielką przeprowadzkę! A wręcz migrację! Od teraz wszystkie filmy płatne będą pojawiały się na naszym profilu na Vimeo. Absolutnie nie zamykamy kanału na Youtubie, Youtube pozostaje naszą podstawową platformą i nadal będziemy publikowali tam filmy, ale nie będą to filmy płatne. Te właśnie przenieśliśmy na Vimeo.

Bez obaw, każdy kto wykupił subskrypcję na Youtubie, będzie mógł bezpłatnie przetransferować wszystkie swoje zakupy do Vimeo. Przygotowaliśmy w tym celu specjalny formularz, a cała procedura opisana jest w dziale „Pytania i odpowiedzi”. Z czasem, pewnie z końcem roku filmy płatne całkowicie znikną z Youtuba, ale już (...).

16 komentarzy

10 listopada 2016

Wiedziałem że to tylko kwestia czasu jak dopadniecie nowego Olka :) Kiedy zostajecie ambasadorem Olympusa? ;)

DR5000.com
10 listopada 2016

Ciężko przejść obok niego obojętnie. Nigdy nie zostaniemy ambasadorem żadnej marki, nas się nie da kupić. Nie ma nic cenniejszego niż wolność ;)

10 listopada 2016

To się ceni! :)

10 listopada 2016

O rany! A ja na pierwszy rzut oka myślałem, że to jakieś kosmate piłeczki :P :D …a kliknąłem, bo u Was trzeba kliknąć, w każdy ukazujący się materiał ;) Jakość powala na kolana, ale przy korzystnych warunkach oświetleniowych sporo maszynek powoduje dobry efekt. Czekam kiedy pojawi się coś, co bez męczenia kręgosłupa zastąpi mi moje dwie wysłużone desiedemsetki ;) Pozdrawiam ekipę DR!

DR5000.com
10 listopada 2016

Już tak jest. Tych przebijających się baloników nie trafisz żadnym innym aparatem, bo żaden inny aparat nie klika 60 RAWów na sekundę. Mam nadzieję, że rozumiesz, że to strzała, lecąca ponad 200km/h w kadrze z obiektywu o ekwiwalencie 300 mm. A D700? Z pewnością nie zastąpi ich E-M1, tak jak ultra szeroki kąt, nie zastąpi teleobiektywu. Mówiliśmy o tym już 2 lata temu i od dwóch lat używamy tych systemów równolegle.

10 listopada 2016

Rozumiem, jasne :) Też próbowałem chwycić strzałę, ale z gorszym skutkiem i to na 85mm na FF, więc tutaj 300m, to kosmos. Ale sprawność AF w trudnych weselnych warunkach, chyba żadnego micro 4/3 nie dorównuje jeszcze temu nikonowskiemu „staruszkowi”, aczkolwiek Fuji chyba niebawem osiągnie taką sprawność z tego, co czytam na testach… generalnie jeszcze niewielu ślubniaków zdecydowało się na przejście na ten format, ale widać tendencję i zaciekawienie tego rodzaju sprzętem w branży…

DR5000.com
10 listopada 2016

AF w E-M1II jest znacznie lepszy niż w większości lustrzanek, bo jest znacznie bardziej precyzyjny. To, że D700 szybko potwierdza ostrość, w ogóle nie oznacza, że ją złapał. Choć akurat od D700 to autofokus w E-M1II jest znacznie szybszy. Nierozumiem przesiadania się. Dlaczego miałbyś się przesiadać z D700 na E-M1, skoro jest D810? I dlaczego porównujesz dwa całkowicie różne aparaty? Czy jak chcesz napisać SMSa, to piszesz go na D700, bo ma lepsze ISO od iPhona? Każdy sprzęt ma swoje zastosowanie.

10 listopada 2016

Kwestie wagowe niestety są dla mnie niestety priorytetem. Tu jest pies pogrzebany (wraz z moim kręgosłupem ;) ).

DR5000.com
10 listopada 2016

Panasonic GM1. Będzie lekki, najlżejszy, nawet lżejszy o stabilizację, ale skoro jej nie miałeś w D700 to nie będziesz za nią tęsknił. Jeśli priorytetem jest waga, tak jak np. w dronach, to GM1 jest bezkonkurencyjny.

kw
10 listopada 2016

OCB z tą ogniskową 600 mm przy opisie zdjęcia orzełka? Przelicznik na fufu czy jakieś nowe tele szkiełko siem przy okazji ukazało?
Zastanawiam się jaka musi być karta, żeby ogarnęła funkcję pro capture. 60 raw/sek? A ile trzeba mieć czasu żeby później taki materiał obrobić :)

DR5000.com
10 listopada 2016

M.Zuiko 300 f/4 PRO to ekwiwalent 600 mm na MFT. Przy kropie FHD z 4K, to długość 1 metr i dwadzieścia centrymetrów. Karta dowolna, Pro Capture działa na buforze. Ile czasu – tyle ile obrabiasz jedno zdjęcie, bo po to używasz Pro Capture, aby zarejestrować TO właściwe zdjęcie.

10 listopada 2016

Szkoda że nie ma fizycznej możliwości żeby takie coś było w lustrzankach. No chyba że na live view.

Grzegorz Skiba
11 listopada 2016

Marcin jak zwykle na luzie i z jajem :D

28 listopada 2016

Na początek, jesteście dla mnie jak encyklopedia fotografii cyfrowej. Dzięki za merytoryczne filmy.
To, że Olympus OM-D E-M1 to inne narzędzie niż, w moim przypadku Canon 5DII, nie ma dla mnie wątpliwości.
Miałem okazję pobawić się nieco Olkiem wraz ze świetną 75-tką 1.8 i… oniemiałem. Podobnie jak Wy, kiedy pierwszy raz zrobiliście nim sesję studyjną.
Z ciekawości chciałbym Was zapytać, czy przy normalnym zleceniu na reportaż ślubny (zdjęcia plenerowe również) zostawilibyście pełne klatki w domu?
Drugie pytanie: Czy mieliście w ręku m.zuiko 25mm f1.2?
Z góry dzięki za odpowiedź.

DR5000.com
28 listopada 2016

Dzięki! Odpowiedź brzmi „nie”. Pełna klatka i m4/3 to tak jak teleobiektyw i szeroki kąt. Nie ruszamy na zdjęcia bez pełnej klatki, ale z pełną klatką bez mikro, też się nie. Oba systemy są niezbędne w naszej pracy. M.Zuiko 25mm f/1.2 na Olympusie E-M1 Mk.II to ostatnie zdjęcie na naszym Instagramie, Flip, Flap i Chuck Norris ;)

28 listopada 2016

Dzięki za odpowiedź.
Będzie Wasza recenzja tego obiektywu? A może już gdzieś była?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *